Maria Karlberg

Hemma!
Måste ju följa upp mitt förra inlägg! 

Efter att ha hållit alla tummar, bett till alla gudar jag kom på, och uppdaterat SJ-appens trafikinfo satt vi äntligen på tåget mot Sundsvall och vinkade av världens bästa morfar genom rutan. Dukade upp med pannkakor, köttbullar, Babybellostar och nötter. "Det är alltid godare att äta på tåg" som Frida säger och jag kan bara hålla med.
(null)
Äntligen på väg hem! 

Dock kom vi bara till Stöde- där fick vi information om att ett tåg framför kört på ett träd och vi skulle bli upphämtade med buss om ca 1h. Ringde Tomas som var på väg in till stan redan, så han kom och hämtade oss istället. Så fint det var att få komma hem till David efter 2,5 dygn ifrån honom! (Och så skönt att slippa pumpa mer mjölk, är inte riktigt kompis med bröstpumpen...) Men det hade inte alls gått någon nöd på honom, han och Tomas hade haft fina dagar hemma och det var en väldigt nöjd och harmonisk bebis jag kom hem till. Skönt!
(null)
När man ska äta själv blir det bad i vasken efteråt

Nu är vardagen igång igen med skola och dagis efter ett låååångt jullov. Tror vi alla tycker det är ganska skönt faktiskt. Men den varar inte länge denna gång, mindre än fyra veckor kvar till flytt nu! 

(null)
Skönt att få bli trött i benen igen också efter två insnöade husvagnsdagar! Har blivit riktigt bra på kvällsträning, även om jag föredrar morgonpass 10 gånger av 10. Lyckades i alla fall bli helt slut efter 4x4min på lite för höga watt...