Maria Karlberg

Hemlängtan!
Så var min barnlösa vecka på väg mot sin ända, sitter i bilen på väg hem från brorsans bröllop. Fint var det, och festen var kalaskul. Jag lyckades rimma mig igenom ett tal och med den ännu större bragden att partaja till kl 03.00! Tyvärr visade inte kroppen hänsyn till den sena timmen utan vaknade som vanligt runt kl 06. Lite förargligt är det allt, 7 nätter utan barn och jag väl aldrig sovit så dåligt. Aja, en bra vecka har det varit ändå, fått ihop runt 12 timmar på hojen, ett löppas och ett intervallpass på crosstrainer. Och de tidiga morgontimmarna efter bröllopsfirandet tillbringades på gymmet så den lite eftersatta styrketräningen har fått sitt också. 

Min fina bror ❤️

Såhär uppklädd och snofsig fick jag vara

Men nu vill jag mest bara komma hem. Lite trött och sliten och med bilen full av brorsbarn, som visserligen är rätt festliga men långt ifrån lugna, känns vägen lång. Jag trodde inte jag skulle längta såhär mycket efter skitungarna, för att inte tala om Tomas som jag inte fått hänga med sen han for till alplandet för två veckor sen! 

Kommande veckor vill jag ägna åt mina favoritaktiviteter så mycket det bara går- hänga med barnen och cykla. Hoppas att få till några längre långpass nu inför Ragunda 100miles, skulle sitta fint med några pass på +4h.