Maria Karlberg

Sakta sakta menåt rätt håll
Det går framåt, inte så fort kanske men ändå. Springer ca 3ggr/vecka nu, typ hälften av gångerna med Sam i Charioten. Även om det är himla nice att kunna köra dagtid så visst är det rätt skönt att få springa ut på småstigarna i skogen helt ensam också, vilket ju inte funkar riktigt med vagnen. Men både igår och idag har jag fått till dubbla pass med Sam innan hämtning av Frida, så visst sjutton funkar det att träna med småbarn... Idag smet jag in på gymmet direkt på väg hem från dagis, Sam sov i vagnen och då får man ta med dem in i lokalen.Blev 30 min styrka och lite crosstrainer

Ensam på gymmet, då får man fåna sig med selfies!

Eller helt ensam var jag ju inte...

Sen efter lunch kopplade jag på vagnen på hojen igen och drog till backen vid Ulriksdals Värdshus, Sam var vaken nästan hela passet men var ändå så himla nöjd därbak i vagnen. 8 vändor uppför backen blev det idag.

Snart har det gått 4 månader sedan Sam föddes. Jag är fortfarande i brutalt dålig form om man jämför med typ hela mitt tidigare liv. Men det är ok. Just nu får träningen bli så bra den kan med de förutsättningar jag har, och jag tror det räcker hyfsat långt. Kommer knappast att sätta några pers kommande år, men det får väl ta två år då. Eller tre. Hmm, nja, så mycket tålamod har jag kanske inte, jag tar tillbaka det där sista....